poniedziałek, 10 grudnia 2012

Jestem Szymon

Witam, mam na imię Szymon. Dzisiaj kończę 20 dzień mojego Życia. Witam się dopiero teraz, ponieważ pierwsze dwa tygodnie spędziłem z rodzicami w szpitalu, niby nic poważnego, a mnie tam trzymali. Od tygodnia mieszkam już w swoim pokoiku. Ja i moi rodzice przyzwyczajamy się do nowego trybu życia, jak to tato mówi: całodobowo-nocnego oraz zapałkowo-kawowego w pracy. Uczymy się siebie nawzajem. Widzę, że rodzice są zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi. Czasem stoją nad moim łóżeczkiem i gapią się , myślą, że ja śpię - nic z tych rzeczy.























Witam Was wszystkich i cieszę się, że będę mógł do Was zaglądać, oczywiście zapraszam do siebie.

20 komentarzy:

  1. On jest piękny, serdecznie gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny... Tylko nie widać, że to SZYMON! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Szymonie :)
    stópka baardzo rozczulająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny synuś! mam ochotę go schrupać, taki słodziak! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Szymonku:)) Śliczny jesteś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymonie, miło mi Cię poznać :) Gratuluję Mamusi i Tatusiowi i życzę dużo sił, żeby przetrwać ten gorący całodobowo-nocny czas! :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzysiu gratuluję prześlicznego synka... :) Niech Wam rośnie na pociechę......:) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Szymek, miło mi Cię poznac ;)
    Nie długo zostanę chrzestną chłopczyka dokładnie w Twoim wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykapany Krzysiu :)tylko w skali 1:10 lub coś koło tego. Ale urośnie nie spodziewasz się jak szybko :)Trudu jednak trochę będzie to kosztowało. Niech Mu Pan błogosławi i strzeże.
    Wszystkiego dobrego dla Twej rodziny na nadchodzący świąteczny czas. Pozdrawiam Maciej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Szymonku ! życzymy Ci samych radosnych dni ! Pozdrowienia ze Szczecinka dla całej rodzinki !

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze? mało urodziwy ale z czasem dziecko sie zmienia więc jest nadzieja. zdrowia dużo dla was. piotrek

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj na świecie, Szymku:) Miałem być miesiąc od Ciebie młodszy, a jestem tydzień starszy;) -Antoś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale świetnie. WitaMy Antosia.

      Bardzo forsowałem to piękne imię, lecz Szymon był nie do przebicia:) No to mamy rówieśników:D

      Usuń
  13. I ja Witam Cię Szymusiu na tym wilkiem świecie! Jesteś śliczny i pokaż rodzicom jak wielkie szczęście ich spotkało, że do nich trafiłeś :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję!!!
    AnkaJ

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Szymonku ;)
    Mały przystojniak z Ciebie ;)
    Gratulację dla rodziców !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za komentarz, mam nadzieję, że Ci się u mnie spoddobało na tyle, żeby zaobserwować i wpadać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj na świecie Słodziaku :)

    OdpowiedzUsuń