sobota, 10 marca 2012

Pół roku minęło jak jeden dzień !

Szalona rocznic za nami to 'aż' 6 miesięcy. Jak to szybko minęło, tyle rzeczy się wydarzyło w naszym życiu w tym okresie. Ostatnie 8 miesięcy to chyba nasz najszybszy życiowy maraton.

Gorące przygotowania do ślubu
Moja przeprowadzka w wakacje
ŚLUB
Przeprowadzki dwie po ślubie, z parteru na piętro w akademiku.
Zmiana pracy. 
Szukanie i kupno mieszkania.
Remont
Przeprowadzka
Życie na kartonach, dopóki nie ogarnęliśmy trochę.
Obrona pracy mgr (już niedługo)
Użeranie się z upierdliwym anonimem.

Naprawdę było tego duuużo. Mam wrażenie jakby to nas trochę wymęczyło, ale kiedy jak nie za młodu? Każde z tych wydarzeń ma swój urok i pewną historię. Mówi się, że tylko 6 miesięcy za nami, ale każdy dzień to nowa historia, nowe zmagania, ciągła nauka siebie. Nie będę się wymądrzał po tych 6 miesiącach, ale każdy dzień jest wyjątkowy. Pewnie ktoś powie "spokojnie to tylko 6 miesięcy, te różowe okulary", a ja odpowiem, "spokojnie, mam nadzieję, że one nigdy nie spadną, a z każdym kolejnym dniem będę się jeszcze bardziej zachwycał moją Żoną, Rodziną i tym wszystkim co nas spotka". A przeciwności będą pokonywane, bo nie brakuje ich, a wręcz przeciwnie, jest ich dużo- ale nie tu narzekać.

Żonie dziękuję za ten cały szalony, piękny czas :*

Cieszymy się i bardzo jesteśmy wdzięczni za wsparcie bliskich nam osób tj. Rodzicom, Przyjaciołom i wielu Znajomym.


Ps. Część druga za 6 miesięcy.

7 komentarzy:

  1. Ja też Ci dziękuję mój Miły! Abyśmy byli jedno... ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  3. po dwóch latach będziesz mówił to samo, my tak mamy, czego i Wam życzymy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta płyta jest piękna, często do niej wracam gdy jest mi ciężko:) Polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak po latach 15...
    Tylko z dwójki "zrobiła się " już piątka :)
    Życzę Wam z całego serca by każdy kolejny dzień Waszego wspólnego życia był piękniejszy od poprzedniego...a Wasza miłość dojrzalsza, silniejsza i coraz bardziej niezwykła.
    Z Panem Bogiem wszystko jest możliwe:) Trwajcie tak dalej Kochani !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie. Bardzo bym chciał. A najbardziej by z tej dwójki zrobiła się... nawet dziesiątka :)

      Pozdrawiam i dziękuję za piękne świadectwo. A jednak można.

      Usuń