wtorek, 9 lipca 2013

Rzeczywisty powrót do wspomnień

W niedzielę wyjeżdżamy nad polskie morze. "Aż" na 3 dni. Na dłużej nie pozwalają nam nasze finanse. Ale nie długość wyjazdu lecz  wspomnienia są ważne. Otóż jedziemy w to samo miejsce, w jakim spędziliśmy nasze pierwsze wakacje na początku narzeczeństwa. Trzy cudowne dni razem spędzone. Miłe wspomnienia z Międzyzdrojów, tam też się zaręczyliśmy i ponownie wracamy w to samo miejsce. Zamieszkamy w domku, z piękną działką i imprezową altaną (polecam- Tutaj). Jedziemy razem z kilkoma osobnikami z Rodziny, z czego bardzo się cieszymy:)

Już nie możemy się doczekać. Kilka fotek z tamtego wyjazdu:
Ma Luba przed wejściem do naszego Królestwa na wakacjach


Wieczory pod wiatą

Dzieciaki na wakacjach

To My na plaży :P

Kuchnia polowa - superSprawa

Punkt widokowy nieopodal Międzyzdrojów
Czas wrzucić coś na ząb

20 komentarzy:

  1. :)
    TAKIE wspomnienia są fantastyczne:)
    Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dobrej, słonecznej pogody. Bowiem ja to mam pecha do pogody jak jadę nad polskie morze. Wy [bodajże ze Szczecina] macie blisko, lecz ja muszę przejechać przez całą Polskę, dlatego zawsze pragnęłam jak najwięcej przebywać na plaży a przy złe pogodzie to niemożliwe. Kliknęłam na wyraz TUTAJ i...nie dla mnie takie warunki mieszkaniowe. Teraz już stałam się bardziej wymagająca; życzę udanego wypoczynku i pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu i aby pogoda dopisała.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ferajna...
    Bawcie się dobrze !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy dni to i tak dużo czasu na "złapanie" jak największej ilości dobrych wrażeń! A polskie morze jest przepiękne! Życzę wam, żebyście przeżyli ten wyjazd najlepiej jak się da :D! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. he, he, he... My się poznaliśmy na... cmentarzu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwile spędzone z ukochaną osobą są bezcenne. Warto jednak uwieczniać je na zdjęciach. Ja ostatnio zrobiłam fotoksiążkę (http://www.efotoksiazka.pl/) ze zdjęć właśnie z wakacji spędzonych z narzeczonym. Było cudownie, mam nadzieję, że wszyscy zakochani tak mają jak my. Dlatego też zdjęcia w fotoksiążce przepełnione są miłością. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń