poniedziałek, 24 października 2011

Unigrunt ok?

Witam i przesyłam garstkę kolejnych wieści. Całą sobotę spędziliśmy w kawowym, wyczyściliśmy mały pokoik dla Juniora, wyrzuciliśmy meble z kuchni i trochę ogarnęliśmy. W niedziele odpoczywaliśmy, choć też aktywnie. Dzisiaj drobne bieganie po mieście i od jutra ruszamy. Ale będzie z nami fachowiec, znajomy z Rodziny Agnieszki (przypadkiem ma 5 dniu urlopu). 

Podobno Unigrunt Atlasa jest felerny pod farbę Dulux. Wiecie coś o tym? Na portalach nie polecają tego unigruntu do farb Duluxa. A mamy go 20l. 

Aha na koniec mała opowiastka. W kawowym zatrzasnąłem się w łazience i nie dało się otworzyć, pomimo szybkiej i wytrwałej akcji ratunkowej mojej Żony. Po dłuższym czasie, rzucając mięsem na prawo i lewo musiałem wyrwać listwy i wyjąć szybę, tak oto jestem wolny :)

do usłyszenia!!

1 komentarz: