poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Kobieta zrozumie Kobietę

Od pewnego czasu, gdy nasz syn nabrał rozmiarów, i Agniesi brzuszek się powiększył, coraz więcej ludzi ustępuje ciężarnej kobiecie miejsca w komunikacji miejskiej. I to mnie nie dziwi, jest to naturalna reakcja. 

Ale dlaczego to kobiety w zdecydowanej większości (przy mnie 100%) ustępują miejsca mojej Żonie? Dlaczego to starsze Panie (50+) reagują w taki sposób?

Krew mnie zalewa, jak obok siedzi facet, chłopak, starszy pan etc. i nawet nie myśli by ustąpić miejsca. Pewnie część nie ma tego czegoś, co kobiety, i nie kuma czaczy, jest niezorientowany i tyle. Ale część się gapi i patrzy jak staruszka ustępuje miejsca. 

Najlepsze jest to, że z reguły Agnieszka dobrze się czuje i nie potrzebuje w pewnych momentach usiąść, ale z babcią nie wygrasz: a jak kierowca zahamuje, jak ostro skręci, jak ktoś panią popchnie na siedzenie, jak.. jak...! I to jest piękne w Kobietach. My faceci mam wrażenie, że takiego myślenia, wyobraźni nie posiadamy w ogóle.

Kobietę najlepiej zrozumie kobieta.

11 komentarzy:

  1. Hehe no tak, na razie faktycznie nie miałam tak żeby to mężczyzna ustąpił mi miejsca ale trochę czasu zostało także nic straconego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sobie myślę, że wszystko jednak zależy od wrażliwości człowieka nie od płci;-)

    Ile to jeszcze czasu u Was? Który to tydzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli płeć damska bardziej wrażliwa :) U nas już zbliża się 30 tydzień :D

      Usuń
    2. A to muszę Ci powiedzieć, że w ciąży jakoś więcej zrozumienia od płci brzydkiej doznałam:)
      Coraz bliżej bezpiecznego czasu, super:)

      Usuń
  3. ...ja bym ustąpił... chyba, bo nie miałem okazji siebie sprawdzić w takiej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. albo facet myśli, że jest gruba - nie rozróżnia brzucha, albo faceci są znieczuleni - bo nie wiedzą... a powiem szczerze, że skoro Aga się dobrze czuje to fajnie, czasem chya bardziej by się przydało podczas miesiączki lub migreny, no ale co powiesz starszej pani? brzuch mnie boli? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. Ja też czasem się mylę :P

      Szkoda, że nie praktykuje się postawy: każdej Kobiecie, bez względu na wiek powinno się ustąpić miejsca. Kobiety powinny tego oczekiwać i nie odmawiać, myśląc, że są już stare, a mężczyźni powinni mieć poczucie obowiązku ustąpienia.

      Ot taki wywód.

      Usuń
  5. Bo to jest tak, że dżentelmeni są tylko miejsc wolnych brak...

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się zdarzyło że i płeć brzydka ustąpiła miejsca:)
    No i myślę, że po prostu kobiety z autopsji wiedzą jak się może ciężarówka czuć i dlatego łatwiej im przychodzi to zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga mi wczoraj powiedziała: wiesz, ja chyba pamiętam, jak jeden mężczyzna mi ustąpił miejsca. Może nie jest tak źle :)

      Usuń
  7. To ciekawe, bo ja zazwyczaj obserwowałem zupełnie inne reakcje w Poznaniu. Ciężarnej kobiecie prędzej mężczyzna, czy nawet młody chłopak ustąpił miejsca niż inna kobieta i nieważne, czy była młoda, czy starsza. Po prostu nie ustępowała rozglądając się i zakładając pewnie, że ustąpi ktoś inny.

    Druga sprawa to: "przepraszam, chciałabym usiąść" działa praktycznie w 100%, niezależnie komu się to powie :)

    OdpowiedzUsuń