wtorek, 14 maja 2013

Nominacja? Że co? Że ja?

Zostałem nominowany i tym razem odpowiem na pytania i nominuję innych. 
Nominowany zostałem przez: kajzar
Nominację otrzymuje blogger od innego bloggera. Nagrody zazwyczaj otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich dalsze promowanie. Blogger odpowiada na 11 pytań otrzymanych od osoby nominującej. Następnie ma za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania.

A oto pytania i odpowiedzi:


 1. Kim jesteś: jestem mężem, ojcem, katolikiem, kibicem

2. Od kiedy piszesz bloga? Czy coś Cię skłoniło do tego, czy tak po prostu wyszło, sam / sama nie wiesz kiedy? od maja 2011 - Żona mnie namówiła. :P

3. Lubisz czytać? Co czytasz? Książki, artykuły, dowcipy, gazetkę z Tesco?
czytam blogi, nie lubię czytać wymyślonych powieści, jak już to przystępne książki o charakterze "pedagogiczno-psychologicznym"  np. "Integracja seksualna" J. Augustyna.

4. Chodzą mi po głowie pytania dot. szkoły i edukacji, więc i je podam: co myślisz, o studiach wyższych? Czy są w życiu potrzebne, jeśli tak, do czego, jeśli nie, dlaczego.
uważam, że studia, a przede wszystkim wyjazd na studia rozwija młodego człowieka bardzo mocno na wielu płaszczyznach. Rzetelne studiowanie jest wg mnie cenne. Dlatego mam negatywny stosunek do wielu szkół prywatnych i studiów zaocznych (nie do wszystkich)

5. Pamiętasz jakieś ciekawe lekcje w szkole? Opisz najciekawszą, w której brałeś udział.
super wspominam wygłupy w piątej klasie liceum, już na luzie. Mieliśmy do dyspozycji maskotkę duuużą i wygłupialiśmy się. W podstawówce natomiast -3 klasa- smarowaliśmy krzesełka klejem ehhehe.

6.  Czy wiesz co to jest nauczanie domowe i dlaczego (na jakich zasadach) można dziecka nie puszczać do szkoły?
oglądałem kilka programów na ten temat. Nie znam zasad, ale wyniki osiągane przez dzieciaki w nauczaniu domowym są z reguły lepsze aniżeli w placówce państwowej. Podoba mi się to rozwiązanie aczkolwiek nie wiem, czy zdecydowałbym się na taką opcje. 

7. Prawie każdy ma świra na jakimś punkcie. Ty jakiego karmisz?
Chyba na punkcie sportu i jedzenia, choć to pierwsze mija mi powoli.  

8. Czego lubisz słuchać?
zdecydowanie polski rock. I reszty po troszeczku. Dżem, Łzy, Makowiecki, Myslovitz, Farna, TGD, Raz, dwa, trzy; i wiele innych. Ogólnie polska muzyka. 

9. Co to jest polityka?
 mam negatywny stosunek do większości polityków, staram się nie wchodzić w szczegóły. Ale jak dla mnie to grupa zarabiająca za dużo w stosunku do swojej odpowiedzialnej pracy. Wystarczy zobaczyć ile kosztuje rocznie alkohol w kancelarii premiera i wiele innych zakupów za nasze pieniążki. 

10.  Kto w Twoim świecie jest najważniejszy?
żona, syn i cała rodzina.

11.  Lubisz rosół? Ja uwielbiam
Lubię coraz bardziej, choć wolę dodać przecier pomidorowy i zjeść pomidorówkę :D 


 Do dalszej zabawy "Libster Award" nominuję: 
  1. Matka Stadka 
  2.  Dzieciologia
  3.  Cebulki
  4. Dookoła Polskiz 
  5. Spis Rzeczy 
  6. Kama Mama 
  7. Basja 
  8. Bracia Patelczyc 
  9. Grzdyl  
  10. Dzielny Franek 
  11.  Anton 2001
Drodzy to tyko propozycja, jeżeli ktoś znajdzie chwilę by wziąć udział w zabawie to zapraszam, jeżeli czas nie pozwoli to jak najbardziej zrozumiałe dla mnie. 


A oto moje pytania: 

  1. W którym regionie Polski mieszkasz?
  2. Wino czy piwo?
  3. Mecz piłkarski czy film?
  4. Najważniejsze wartości w Twoim życiu to...
  5. Twoja ulubiona czekolada to?
  6. Wolisz gotować czy jeść poza domem?
  7. Twoja ulubiona forma aktywności fizycznej to...
  8.  Twój stosunek do Kościoła (bez wzg. na wyznanie) określić mogę jako...
  9.  Lubisz śledzie?
  10. Wymarzony wyjazd na wakacje to... (miejsce)
  11.  Mój nałóg to... 

Dobrego tygodnia życzę! Hey

8 komentarzy:

  1. Ciekawe czemu Mąż żony nie nominował. Czyżby znał odpowiedzi na wszystkie te pytania?

    OdpowiedzUsuń
  2. :-)
    a ja powoli przekonuję się do pomidorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozważam nauczanie domowe, ale boję się, że dziecko wyrosłoby na genialnego dzikusa...

    Ps. pięknym za nadobne - zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęęki bardzo. Nominować ponownie nie będę ale z chęcią odpowiem na pytania.

      1. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa - Gumisie

      2. Pierwsza rzecz, którą robisz po przebudzeniu, to... - idę do lodówki:)

      3. Książka, której nie znosisz najbardziej na świecie - dużo ich jest.

      4. Czy lubisz zapach skoszonej trawy? Z czym Ci się kojarzy? - wieś i dzieciństwo i kiszonka.

      5. W moim domu będzie kiedyś... gwarno i głośno.

      6. Czy wierzysz w Boga? Tak!

      7. Dlaczego? Poprzez wiarę widzę sens życia i śmierci.

      8. Praca indywidualna, czy w grupie? Sport w grupie, reszta indywidualnie.

      9. Anna German, czy Ewa Demarczyk? Że co? Żadna z tych Pań.

      10. Facebook - ujawniasz się? Tak.

      11. Jaki jest Twój współmałżonek? - Wspaniały :)

      dzięki.

      Usuń
  4. Dżem (Ryśka) i Raz Dwa Trzy - uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń